خدمات پس ازفروش

شرایط کالای دارای ضمانت

  • نقص فنی یا عملکردی هنگام تولید

  • مطابقت شماره سریال روی جعبه، مودم و کارت ضمانت

  • سالم بودن هولوگرام بر روی مودم

  • ثبت اطلاعات محصول در فرم زیر

یکی از شرایط که محصول شما شامل خدمات پس از فروش میشود ثبت محصول است. لطفا ابتدا محصول خود را ثبت کنید.

[contact-form-7 id=”355″ title=”فرم ثبت محصول”]
[contact-form-7 id=”353″ title=”فرم خدمات پس از فروش”]

موارد خارج از ضمانت

  • ضمانتنامه فقط شامل مودم بوده و شامل سایر دستگاه‌های متصل به آن، قطعات جانبی و لوازم مصرفی نمی‌گردد.

  • عدم سازگاری با دستگاه‌های خاص به منزله معیوب بودن کالا نیست.

  • مخدوش بودن شماره سریال یا هولوگرام، کالا را از ضمانت خارج می‌کند.

  • آسیب‌های ناشی از استفاده غیراستاندارد یا مغایر با دفترچه راهنما، مشمول استفاده از ضمانت نمی‌باشد.

  • صدمات و خرابی‌های ناشی از نوسانات برق، نفوذ مایعات یا گرد و خاک، استهلاک، سولفاته شدن، آتش‌سوزی، شوک الکتریکی، وارد آمدن ضربه به هر نحوی، تخریب عمدی، باز شدن دستگاه یا تخریب هولوگرام، تعمیر یا دستکاری سخت‌افزاری یا نرم‌افزاری، استفاده از لوازم جانبی غیر استاندارد، هرگونه تغییر و آسیب فیزیکی، کالا را از ضمانت خارج می‌کند.

  • محدودیت‌های زیرساخت مخابراتی منطقه مشمول ضمانت نیست.

نکات مهم

  • دریافت این ضمانتنامه به منزله قبول تمامی شرایط توسط شما خریدار گرامی می‌باشد.

  • کالای دارای ضمانت درصورت عدم امکان تعمیر، با تشخیص کارشناس، با کالای جایگزین تعویض و یا مبلغ معادل آن به مشتری مسترد خواهد شد.

  • زمان آغاز ضمانتنامه از تاریخ مندرج در کارت ضمانت محاسبه شده و استفاده از خدمات تنها با ارائه کارت ضمانت میسر می‌باشد.

  • انتقال دستگاه به مراکز ضمانت، به عهده خریدار است.

  • تحت ضمانت بودن کالا، پس از بررسی در بخش فنی و کنترل موارد خارج از ضمانت، مشخص خواهد شد.

  • تعمیر دستگاه‌های فاقد ضمانت، با دریافت هزینه امکان‌پذیر خواهد بود.